Subject: FW: BAF andmed CNR kodulehel
From: "Eda Rembel" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: Margus Tähepõld <[email-masked]>, "Ain Tatter" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 09:44:04 +0300

Lp Rahandusministeeriumi kolleegid,

KIIRE!

Eesti veoettevõtja juhib tähelepanu, et CNR Comité national routier
kodulehel https://www.cnr.fr/en/prix-gazole-europe on Eesti kohta
vananenud andmed VAT kohta juba mitu kuud. See vananenud info tekitab
Eesti ettevõtetele (eelkõige transpordiettevõtetele) kahju, sest
klientidel puudub sel juhul VATi muudatusest Eestis ametlik info.

Kes peaks hea seisma, et need andmed Eesti kohta oleksid CNR kodulehel
ajakohastatud ja õiged?

Kui Rahandusministeerium suhtleb CNR-ga, siis palun CNR-le teada anda, et
nende andmed Eestis kehtiva VAT-i kohta vajavad kiiret ajakohastamist.

Lugupidamisega

Eda Rembel

Kliimaministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhtivspetsialist

6 256 427

From: Marianne Paas <[email-masked]>
Sent: Monday, September 1, 2025 9:05 AM
To: Eda Rembel <[email-masked]>
Subject: BAF

Tere,

Kristjan Kraag palus edasi saata lingi asukohale, kust me Euroopa
Komisjoni kütuse hindade andmed võtame, ja viimased andmed, mis täna
hommikul võetud said.

Source: https://www.cnr.fr/en/prix-gazole-europe

Juuli ja augusti kuu andmetest puudub käibemaksu tõus alates 1. juulist,
puuduvad 35.nädala andmed.

Olen varasemalt erinevate maksude muudatuste korral täheldanud sama viga,
et andmed ei ole ajakohastatud õigeaegselt.

Parimate soovidega,

Marianne Paas

Finantsjuht

M +372 5082691

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Stark Logistics AS

Keki tee 5, Harku vald, Harjumaa 76617, Estonia

www. <http://www.starklogistics.ee/> starklogistics.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.